Samarbejde

Først og fremmest er fokus selvfølgelig at samarbejde med brugeren, der benytter tilbuddet. Vi taler om, hvad de har lyst til. Derudover lægger vi vægt på et godt forældre og pårørende samarbejde, samt samarbejde med de tilbud brugeren benytter sig af. I praksis betyder det at

• Vi kommunikerer med forældre-pårørende via brugerens informations/kontakt bog og/eller brugerens talemaskine. Det kan også være personlig eller telefonisk kontakt, samt mail eller SMS.
  • Vi deltager gerne på skole og netværkskonferencer, samt andre relevante samarbejds møder.
  • Der er altid mulighed for at invitere personale til en snak eller møde, når der er behov for det.

For os på Kildebo, er det vigtigt at brugerne og Deres forældre og pårørende er trygge og tilfredse med at benytter Kildebo, derfor indgår vi i og opfordre til en åben dialog og tilstræber et tillidsfuldt samarbejde.